

A kocsi 5 méter hosszú, 2 és fél tonnát nyom, szerkezete alumíniumból épült, alapja az egyes mechanikai elemeket is magában foglaló egybe épített alváz!

A kisméretű villanymotorok megalkotásához egy új tekercselési eljárást is ki kellett fejleszteniük. A motorokban egy másik japán egyetem által megalkotott igen erős fero(állandó) földmágenesek vannak.

(Később egy kínai, elektromos-taxik gyártására létesült vállalattal is felvették a kapcsolatot. A japánok a cég által tervezett és gyártott akkumulátorokat szerették volna hasznosítani, a kínaik viszont szorosabb együttműködést akartak. A japánok viszont féltek, hogy elveszítik a versenyelőnyüket úgyhogy inkább saját akkumulátor fejlesztésébe kezdtek) A kocsiból eddig két prototípus és egy működésképtelen bemutatóautó készült.
A kocsi amúgy hihetetlen eredményekre képes!

– Végsebessége a 370km/órát is megközelíti (zárt pályán 379-et mentek vele, de elvileg a 400km/óra sem lehetetlen)
– Irányítása könnyű, legalábbis egy korábbi japán Forma-1 es versenyző szerint.
– Fogyasztása 100 kilóméterre vetítve kb. 100 jenbe, azaz 185 forintba kerülne.
– A villanymotorok miatt nincs gond az áttétellel, egyenletesen gyorsul, sokkal jobban, mint benzines társai. 7 másodperc alatt 160-ra is felgyorsít, könnyen lehagyja a leggyorsabb Porsche 911-et is!
A hosszú évek kutató és fejlesztő munkája lassan kezd megtérülni. Már több nagy cég, pl. a Mitsubishi is érdeklődik a technológia iránt. A 38 támogató cég között van a Bridgestone, a Pioneer és a Japan Airlines is. Nemrég a japán miniszterelnök Tokyo belvárosában tesztelte a nem mindennapi autót, és nagyon elégedett volt vele, sőt még azt is felvetette, hogy az államnak ilyen autókat kéne vásárolnia. Ez persze kissé még korai, ugyanis a jelenlegi tenchológiával és kapacitással egy kocsi kb. negyedmillió euróba, azaz kb. 65 millió forintba kerülne.
